Wie

Mijn drive

Ik word gedreven door het realiseren van een betere en intensere merkbeleving door alle beschikbare merkdragers en middelen zodanig zichtbaar en consistent in te zetten dat alle contactmomenten geloofwaardig bijdragen aan beleving van de merkbelofte. Mijn algemene marketing- en marketing communicatie expertise, gecombineerd met mijn specifieke ervaring in divere (re) branding projecten garanderen dat visuele identeiten en merken optimaal worden geimplementeerd zowel vanuit een marketing als vanuit een bedrijfskundig perspectief.

 

Neem contact op met mij als u op zoek bent naar iemand die:

  • de scharnierfunctie beheerst tussen marketing strategie en operatie en in staat is om ondernemings- en omgevings breed processen aan elkaar kan knopen en bruggen kan bouwen
  • projectmatig sterk is door de combinatie van een goed ontwikkelt organisatorisch- en planmatig vermogen met een mensgerichte instelling
  • ruime ervaring heeft in het vertalen van gemaakte strategische keuzes naar concrete en tastbare acties en die binnen de gestelde tijde en budgetten kan implementeren
  • uw medewerkers hiermee kan helpen

De mens

Vrienden en mensen met wie ik heb gewerkt typeren mij als aimabel en informeel. Iemand die contactvaardig en communicatief is, loyaal en met groot verantwoordelijkheidgevoel. Ik ben iemand die beschikt over een groot inlevinsgvermogen en ben te typeren als een echte teamplayer. Als betrokken en pragmatische persoonlijkheid weet ik mensen enthousiast te maken en draagvlak en werkplezier te creëren.

 

Merkimplementatie en merkmanagement

Tot 2006 ben ik werkzaam geweest in diverse marketing- en merk gerelateerde functies op nationaal en internationaal niveau bij onder meer Vodafone, Grolsch en Heineken. Ik verloor mijn hart aan (re)branding toen ik verantwoordelijk was voor de totale rebranding van Grolsch. Sinds 2006 ben ik als (re)branding consultant en project manager actief op het gebied van merk- en huisstijlimplementatie en merkmanagement. (Re)branding is pure passie voor mij! Ik heb mij gespecialiseerd in de implementatie en het management van de Visuele Identiteit van middel-grote en grote organisaties zowel in profit als non-profit en in het optimaliseren van daaraan gerelateerde marketing- en communicatieprocessen. Als Senior Project Manager ben ik betrokken en/of verantwoordelijk geweest voor het projectmanagement (visueel, organisatorisch en financieel) van merk- en corporate identity projecten bij diverse mooie opdrachtgevers. Zowel in corporate omgeving (nationaal en internationaal) als in MKB. En zowel in profit als non-profit.

EVEN VOORSTELLEN

FRANK VERHULSDONCK

 

Naast echtgenoot, vader, muzikant en bourgondiër ben ik een luisteraar, ontwikkelaar, adviseur, klankbord, regelaar, planner, doener en een resultaatgerichte en bevlogen projectmanager. En helemaal gek van bruggen! Ik kan bogen op ruim 25 jaar (strategisch) ervaring op het gebied van marketing- en marketingcommunicatie, corporate identitiy en huisstijl, brandmanagement, productmanagement, introducties, merkactivatie, sales promotie en new business development op A-merk niveau in diverse branches.

Oké Marketing - Kruidnagel 2 - 5275 KR - Den Dungen - Tel:06-54793205 - info@okemarketing.nl

 

© 2016 Oké Marketing