Interim management

INTERIM MANAGEMENT

de overbruggingsfunctie

 

Interim-krachten zijn van alle tijden. De Romeinen maakten al gebruik van tijdelijke vaklieden. Juist nu de huidige conjunctuur vraagt om aanpassing en flexibiliteit, zijn interim-oplossingen cruciaal om de continuïteit van organisaties te waarborgen. Een flexibele schil maakt het mogelijk om indien nodig snel op of af te schalen. Soms heeft u tijdelijk extra of vervangende capaciteit nodig voor uw marketing of communicatie afdeling. Bijvoorbeeld bij ziekte of bij het plotselinge vertrek van medewerkers. Of u heeft te maken met speciale of incidentele projecten zoals de introductie van een nieuwe dienst of een nieuw product.

Interim zorgt voor continuiteit

U herkent het vast wel: er moeten belangrijke dingen gebeuren maar iedereen zit tot over zijn oren in het werk. Toch kunt u daar niet op wachten. Of het nu gaat om het vervangen van een medewerker vanwege zwangerschapsverlof, langdurige afwezigheid, de overbruggingsperiode in een sollicitatie procedure of tijdelijk extra handen voor een nieuw project. Wat nu? Heeft u tijdelijk extra capaciteit nodig of heeft u bepaalde kennis en ervaring niet of onvoldoende in huis? U kunt Oké Marketing flexibel inzetten voor veel verschillende uitdagingen. Van enkele weken tot enkele maanden. Het belangrijkste is dat de werkzaamheden voor u vloeiend doorlopen binnen uw afdeling zonder overbezetting bij uw huidige medewerkers.

 

Specialisme

Specialismen zijn huisstijlveranderingen- en aanpassingen, de implementatie van nieuwe communicatiestijlen, merkontwikkeling- en merkmanagement, markt- en klanttevredenheidsonderzoek en projectmanagement. Wij zijn in staat om snel, enthousiast en goed met een opdracht aan de slag te gaan en me heel snel in te leven en in te werken in de specifieke problematiek.

Interim: juiste instelling, ervaring, kwaliteit, snel ‘up en running’

Wie tijdelijk capaciteit nodig heeft, wil geen tijd verliezen en snel een beroep kunnen doen op iemand met de juiste kwaliteiten. Een goede interimmer begrijpt dat en weet met de juiste pragmatische houding echt het verschil te maken voor de opdrachtgever. Wij begrijpen wat voor eisen er gesteld worden aan een tijdelijke professional en kunnen daarom uw organisatie zowel strategisch als operationeel ondersteunen in zowel de dagelijkse bedrijfsvoering als op projectbasis.

 

Werkgeversrisio.

Indien u ieder werkgeversrisico wenst te vermijden in het kader van de nieuwe wet DBA dan is dat geen probleem. Oké Marketing werkt volgens de goedgekeurde modelovereenkomsten van de Belastingdienst. Daarnaast is het natuurlijk altijd mogelijk een interimburau als tussenschakel te gebruiken. Dat kan uw eigen bureau zijn maar wij beschikken ook over diverse contacten die u hierbij kunnen adviseren of waar u gebruik van kunt maken.

Oké Marketing - Kruidnagel 2 - 5275 KR - Den Dungen - Tel:06-54793205 - info@okemarketing.nl

 

© 2016 Oké Marketing